Online markedsføring

 

For få år siden tænkte de fleste blot på en pressemeddelelse og en annoncekampagne i TV og aviser, hvis et nyt produkt skulle sælges. I dag er det langt sjovere. Med brugen af online markedsføring kan en virksomhed for alvor slå kreativiteten løs, og det kan føre til nye kundegrupper og et stærkt øget salg.

 

De mange avancerede community-sider på nettet kan hjælpe dig og din virksomhed med at blive set på nettet. Hvis de bruges korrekt, kan det åbne op for hundredtusindvis af nye kunder.

Online markedsføring betyder ikke bare en hjemmeside, der lever op til grundlæggende brugervenlighed. Det kan for eksempel også indbefatte små videokampagner, der ender med at blive set af millioner af mennesker via youtube.com eller avancerede wiki-løsninger, der giver kunderne taletid og øger deres interesse for produktet. I dette foredrag om online markedsføring får du eller din virksomhed et godt overblik over, hvilke muligheder web 2.0 rummer, og hvad I måske skal satse på for at få opmærksomhed på nettet. Skal virksomheden satse på virtual branding i Second Life eller er det bedre at udvikle smarte applikationer på Facebook eller måske udsende pressemeddelelserne via digg.com?

 

Mulighederne for online markedsføring er enorme, og dette foredrag giver et godt overblik – hvad enten din virksomhed eller organisation blot er nysgerrige omkring mulighederne, eller hvis I står foran en konkret investering i fremtiden på nettet.