Erik Bork / Tumult Media
SIDEN ER LUKKET
Tumult Media er et lille web- og kommunikationsbureau, der dagligt drives af internet-ekspert og journalist Erik Bork.
![]() |
Jeg er erfaren webmaster for et stort antal danske og internationale websider og samarbejder dagligt med layout'ere, tekstforfattere og programmører over hele verden. Jeg har stor erfaring med idéudvikling og lancering af virale video’er, flashspil, applikationer og er ekspert i søgemaskineoptimering, hvor jeg driver internationale hjemmesider inden for ekstremt konkurrenceprægede søgeord. |
Jeg har afholdt et stort antal foredrag og seminarer om søgemaskineoptimering for foreninger, organisationer og virksomheder, og jeg har erfaring med uvildig rådgivning inden for mange aspekter af online markedsføring.
Jeg har skrevet et stort antal bøger – blandt andet om onlinespil og dating på internettet, og også bogen ”Bliv nummer 1 på Google”, der blev til i samarbejde med online marketingschef Jesper Dichmann. Bogen udkom i 2005 på forlaget Libris.
Jeg driver desuden internet-firmaet Blue Screen media ApS i samarbejde med webekspert Christian Kongsted. |
Seneste seminarer:
- Studiebesøg i Googles hovedkvarter
i Palo Alto 2006
- Deltager i internationalt Affiliate Seminar
i Nevada 2006
- Deltager på i Search Marketing-konferencen
PubCon i Las Vegas 2007
- Medvirker ved online marketingskonferencen
Next Web i Amsterdam 2008
- Deltager ved Search Marketing-konferencen
PubCon i Las Vegas 2008
- Deltager ved Online marketingkonferencen Affiliate Summit i USA 2010
- Deltager i online marketingkonferenden a4uexpo i München 2010
Baggrund:
Jeg er uddannet fra Danmarks Journalisthøjskole fra 1999 og har siden taget enkeltfag i PHP-programmering på IT-universitetet i København. Som journalist har jeg i flere år været fast tilknyttet Berlingske Tidendes reportageredaktion, og jeg har desuden været tilknyttet Dagbladet Information og Kristeligt Dagblad ligesom jeg har skrevet mange artikler for så forskellige blade som Magasinet Psykologi, Illustreret Historie, Månedsbladet Ud & Se og mange flere. Jeg har arbejdet som projektleder for flere kundemagasiner – heriblandt for Volvo og Renault. Jeg har desuden udgivet biografier og fagbøger for Forlaget People’s Press og Forlaget Libris.
Evaluering:
Samtlige evaluerede foredrag og seminarer har en tilfredshedscore på over 90%. Hver gang har over en tredjedel af deltagerne givet foredragene den højest mulige karakter.

Tumult Media tilbyder uafhængig, professionel rådgivning om online markedsføring til private, virksomheder og organisationer.
- Forside / Tumult Media
- Foredrag
- Foredrag om Google
- Foredrag om søgemaskineoptimering
- Foredrag om web 2.0
- Rådgivning
- Synlighed på Internettet
- Hjælp til Adwords-kampagner
- Web 2.0
- Online markedsføring
- Webtekster
- - Info
- Fakta om internettet
- Om Erik Bork og Tumult Media
- Samarbejdspartnere
- Adresse og Kontakt
- Priser